22 julio 2010

Finally I believe that the area this one to 90 % though details fail x to fit and to correct is a great advance on the area. Since they will see in the corner more lejada I have placed bricks since I like me the idea, some of them are treading directly on the frame as if they wanted to fall down towards out of the scene. Also I have created a small vine the idea is to place more dry branches on the wall rotates towards the top and maybe that happen for another side. Since they will notice the wall I do not rest well on this side but it does not worry me because the load will be quite covered.


The load.
Since they will see the interior side of the wall it will be very loaded. Of the exterior side of the wall I have placed an escaler to justify a bit if the tough guy wants the height of our friend. Beyond the rooster I like the escaler since it stays close to the bicycle. It is like a previous step at a height of the rooster (bicycle, stairs, rooster) of another form me parecia that the jump was very big.


Finalmente creo que el terreno esta al 90% si bien faltan detalles x ajustar y corregir es un gran avance sobre el terreno. Como verán en la esquina más lejada he colocado ladrillos ya que me gusto la idea, algunos están pisando directamente el marco como si quisieran caer hacia afuera de la escena.También he creado una pequeña enredadera la idea es colocar más ramas secas sobre la pared rota hacia la punta y tal vez que pasen para el otro lado. Como notarán el muro no apoyo bien en este lado pero no me preocupa porque estará todo tapado x la carga.

La carga.
Como verán el lado interior de la pared estará muy cargado. De el lado exterior del muro he colocado una escaler para justificar un poco si se quiere la altura de nuestro amigo el gallito. Más allá del gallo la escaler me gusta como queda junto a la bici. Es como un escalon previo a la altura del gallo (bici, escalera,gallo) de la otra forma me parecia que el salto era muy grande.


























0 comentarios:

Translate this blog.

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP